შეფასების რუბრიკები




     დანართი # 
ჯგუფის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
დაბალი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა

ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყოჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყომაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა

სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა 
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების საუკეთესო უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავდნენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავდნენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად იყო პოზიტიური ურთიერთობები
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა ჯგუფის აქტიურ და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა.
ჯგუფის  წევრები არ აქტიურობდნენ ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო



   






































    დანართი # 
ჯგუფის თვითშეფასების ბარათი


კრიტერიუმები
კი
არა
1
იყო თუ არა ჯგუფის ყველა წევრი  ჩართული დავალების შესრულებაში?



2
ჯგუფმა ყველა დავალებას გაართვა თავი?



3
იყო თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლე?



4
მისი პასიურობა იყო თუ არა დავალების სიძნელით  გამოწვეული?



5
როგორ შეაფასებდით ჯგუფის მუშაობას.







ჯგუფის თვითშეფასების  სქემა
                                       „დაუსრულებელი წინადადებები“
ჩვენთვის გაკვეთილზე  ყველაზე საინტერესო იყო


ამ გაკვეთილზე ვისწავლეთ



გაკვეთილზე გავაკეთეთ კარგად


გაკვეთილზე ვერ გავაკეთეთ


უკეთ გვინდა გავაკეთო






მასწავლებლის დაკვირვების ფორმა განმავითარებელი შეფასებისთვის
გავაკეთებ შესაბამის აღნიშვნებს („კი“ „არა“  „ნაწილობრივ“  ) როცა მოსწავლეები დემონსტრირებას უკეთებენ ქვემოთ ჩამოთვლილ მოქმედებებს.
მოსწავლის სახელი
მოსწავლის გვარი
 შეუძლია ცხრილში არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება
შეუძლია ფორმულის ჩაწერა 
 შეუძლია ფორმულის ფორმატირება
 შეუძლია დროის ლიმიტის დაცვა






















































































განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
ელექტრონული ცხრილების დანიშნულება
არ იცის ელექტონული ცხრილის დანიშნულება
უჭირს განმარტება
განმარტავს და ნაწილობრივ 
აყალიბებს მის შესაძლებლობებს 
სწორად განმარტავს პროგრამის 
დანიშნულებას
პროგრამა Excel-ში არითმეტიკული მოქმედებების   შესრულება
უჭირს ცხრილის შექმნა,ტექსტური და რიცხვითი მონაცემების შეტანა.
არასწორად ქმნის ცხრილს, ხარვეზებით შეაქვს მონაცემები.
სწორად ქმნის ცხრილს,  უჭირს დამოუკიდებლად რიცხვითი და ტექსური მონაცემების შეტანა.
სწორად ქმნის ცხრილს,   დამოუკიდებლად შეუძლია  რიცხვითი და ტექსური მონაცემების შეტანა.
ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება
ვერ ახერხებს მონაცემების დაფორმატება
უჭირს დამოუკიდებლად დაფორმატება.
ხარვეზებით ასრულებს მონაცემების დაფორმატებას.
სწორად ასრულებს მონაცემების დაფორმატებას.
უჯრებში ფორმულის გავრცელება
ვერ იგებს ფორმულის გავრცელების
დანიშნულებას
ნაწილობრივ ახერხებს ფორმულის გავრცელების
გამოყენებას
უჭირს ფორმულის გავრცელება
სწორად იყენებს ფორმულის გავრცელების დანიშნულებას

No comments:

Post a Comment