დანართი
#
ჯგუფის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების საუკეთესო უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავდნენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავდნენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის
ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური
და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,
ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად იყო პოზიტიური ურთიერთობები
|
მხოლოდ
ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა ჯგუფის აქტიურ და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები
იძაბებოდა.
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ ჯგუფის წევრებს შორის
არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
დანართი #
ჯგუფის თვითშეფასების ბარათი
კრიტერიუმები
|
კი
|
არა
|
|
1
|
იყო თუ არა ჯგუფის ყველა წევრი ჩართული დავალების შესრულებაში?
|
||
2
|
ჯგუფმა ყველა დავალებას გაართვა თავი?
|
||
3
|
იყო თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლე?
|
||
4
|
მისი პასიურობა იყო თუ არა დავალების სიძნელით გამოწვეული?
|
||
5
|
როგორ შეაფასებდით ჯგუფის მუშაობას.
|
ჯგუფის თვითშეფასების სქემა
„დაუსრულებელი
წინადადებები“
|
|
ჩვენთვის გაკვეთილზე ყველაზე საინტერესო იყო
|
|
ამ გაკვეთილზე ვისწავლეთ
|
|
გაკვეთილზე გავაკეთეთ კარგად
|
|
გაკვეთილზე ვერ გავაკეთეთ
|
|
უკეთ გვინდა გავაკეთო
|
მასწავლებლის დაკვირვების
ფორმა განმავითარებელი შეფასებისთვის
გავაკეთებ შესაბამის აღნიშვნებს („კი“ „არა“ „ნაწილობრივ“
) როცა მოსწავლეები დემონსტრირებას უკეთებენ ქვემოთ ჩამოთვლილ მოქმედებებს.
მოსწავლის სახელი
|
მოსწავლის გვარი
|
შეუძლია
ცხრილში არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება
|
შეუძლია ფორმულის ჩაწერა
|
შეუძლია
ფორმულის ფორმატირება
|
შეუძლია
დროის ლიმიტის დაცვა
|
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
ელექტრონული ცხრილების დანიშნულება
|
არ იცის ელექტონული ცხრილის დანიშნულება
|
უჭირს განმარტება
|
განმარტავს და ნაწილობრივ
აყალიბებს მის შესაძლებლობებს |
სწორად განმარტავს პროგრამის
დანიშნულებას |
პროგრამა Excel-ში
არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება
|
უჭირს ცხრილის შექმნა,ტექსტური
და რიცხვითი მონაცემების შეტანა.
|
არასწორად ქმნის
ცხრილს, ხარვეზებით შეაქვს მონაცემები.
|
სწორად ქმნის ცხრილს, უჭირს დამოუკიდებლად რიცხვითი და ტექსური მონაცემების
შეტანა.
|
სწორად ქმნის ცხრილს, დამოუკიდებლად შეუძლია რიცხვითი და ტექსური მონაცემების შეტანა.
|
ფორმულის
ჩაწერა და გამოყენება
|
ვერ ახერხებს მონაცემების დაფორმატება
|
უჭირს დამოუკიდებლად დაფორმატება.
|
ხარვეზებით ასრულებს მონაცემების დაფორმატებას.
|
სწორად ასრულებს მონაცემების დაფორმატებას.
|
უჯრებში
ფორმულის გავრცელება
|
ვერ იგებს ფორმულის
გავრცელების
დანიშნულებას
|
ნაწილობრივ ახერხებს ფორმულის გავრცელების
გამოყენებას
|
უჭირს ფორმულის
გავრცელება
|
სწორად იყენებს ფორმულის გავრცელების დანიშნულებას
|
No comments:
Post a Comment